GÜZELYURT MESLEK YÜKSEKOKULU
2020-2021 EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI STAJ UYGULAMASI
Güzelyurt Meslek Yüksekokulu öğrencileri, COVID-19 salgınından dolayı sadece 2020-2021 Eğitim-Öğretim yılı için geçerli olmak şartı ile aşağıdaki plana göre “Yaz Staj İşlemlerini” yapabileceklerdir.
Öğrencilerimiz aşağıda belirtilen “Zorunlu Yaz Stajı Seçenekleri”nden birisini seçerek stajlarını yapabileceklerdir.
Zorunlu Yaz Stajı Seçenekleri:
1. Öğrencilerimiz staj yeri bulmaları durumunda mevcut staj yönergesine göre, yasal sorumlulukları kendilerine ait olmak kaydıyla yaz stajlarını yapabileceklerdir. Bu seçeneği seçen öğrencilerimiz şu adımları takip edeceklerdir:
* Haftada 5 gün çalışacak olanlar 21/06/2021 – 23/08/2021 veya 05/07/2021 – 07/09/2021 tarihleri arasında.
* Haftada 6 gün çalışacak olanlar 21/06/2021 – 13/08/2021 veya 05/07/2021 – 27/08/2021 tarihleri arasında.
2. Öğrencilerimiz stajlarını daha sonra (Eğitim-Öğretim dönemleri dâhil) uygun olan bir dönemde yapabileceklerdir.
Bu seçeneği seçen öğrencilerimizin yeni Eğitim-Öğretim dönemine kadar herhangi bir işlem yapmaları gerekmemektedir.
3. Öğrencilerimiz zorunlu yaz stajı yerine geçecek, “Staj Yerine Geçecek Rapor Hazırlanması” yoluyla stajlarını yapabileceklerdir.
Bu seçeneği seçen öğrencilerimiz rapor formatını Güzelyurt MYO web sitesi adresinden (guzelyurt.aksaray.edu.tr) “Bilgi-Belge/Staj Formları/EK4:Staj Rapor Hazırlama Formatı” evrakını indirerek edinebilecektir. Bu seçeneği seçen öğrencilerimiz (ilgili bölümün rapor formatında yazan şartlarda ve tarihlerde) raporlarını Güzelyurt MYO Öğrenci İşleri’ne ulaştıracaklardır.
Not: Öğrencilerimiz hangi seçeneği tercih ettiklerini Güzelyurt MYO web sitesi adresinden (guzelyurt.aksaray.edu.tr) “Bilgi-Belge/Staj Formları/EK5:Staj Tercih Dilekçesi’ni” indirdikten sonra doldurup imzalayıp pdf formatında (belgeyi taratarak veya fotoğraftan pdf’e çevirerek) 5 Haziran 2021 tarihine kadar danışmanları olan öğretim elemanının kurumsal (@aksaray.edu.tr uzantılı) e-posta adresine göndereceklerdir. Göndermeyen öğrenciler staj başvurusu yapmamış sayılacaklardır.
Not: Pandemi nedeniyle staj yöntemleri, tarihler ve evrak teslimi sürecinde değişiklik olması durumunda ayrıca bildirilecektir. MYO web sitesini, kurumsal sosyal medya hesaplarını takip etmeniz ve danışman öğretim elemanlarınızla iletişimde olmanız gerekmektedir.